söndag :(

hej alla bloggläsare!

idag vaknade jag runt 12 , ådå gick jag upp å åt frukost det var ovanligt gott faktist! haha sen efter det så badade jag å min syrra min hamster haha å hon simmade såå söt!:) sen efter det kolla jag tv lite , men det fanns inge bra så då nu satt jag på datan:) hihi å jag sitter å läser kissies blogg som vanligt;) ehe jag har faktist en värme sak på min rygg just nue , det är faktist vääldigt skönt men den börjar bli kall nu , så ska nog gå å värma den igen om nii ville veta? (: idag skulle jag ju ha vart med petra , men såklart så mådde jag nt bra bara för det! :(  men det blir iallafall skola imorrn igen! å jag slutar klockan ett för jag ska te doktorn då!:D det är bra för jag kommer nt tbx efter det!:D  åsen efter doktorn ska jag å mamma upp på stan å kolla/köpa lite nya kläder åt mej , det ska bli niice!:) hihi men nu ska jag kolla lite mer tv , så ni får hare SUPER BRA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0