jusst nu :)

hej bloggen :D!

Jusst presic nu så blev min design klar!:D haha å det var faktist bästa finaste älsklings moa som hjälpte mej med den! så om ni tkr den är såååååå fin så kan ni ju säga det till mej såklart , så säger jag det till moa så att hon kan bli glad över att hon är väldigt DUKTIG!:)  ahhaha å jusst nu så sitter jag å kollar på kissies blogg lite jag ÄÄÄLSKAR den verkligen!:) ngn mer än jag som håller med? aja har nyss käkat lite haha å min hamster tog jag upp efter vvi hade ätit å hon va vääldigt söt för hon åt  majs å sallad som jag gedde henne (: iih ikväll så ska jag kolla TV!:D haha jag är nörd? nä men jag gillart;)    MEN JAG ÄLSKAR MOOOOOOOOOA FOrSBERG MEST!!
så hare bra puss! <3



Kommentarer
Postat av: moa

isabella fellini

gumman jag älskar dig !!!!

(K)

2010-01-23 @ 19:51:25
URL: http://cmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0