igår-idag-nu

sha bloggen(((:

Sheet jag blogga inte igår för min data dampa , det äe sämst ellerhur? o:  men skitsamma jag kan berätta om vad som hände igår å idag! (a)

igår: först så vakna jag i vanlig tiid sen så gick jag upp å gjorde iordning mej sen jag gick te skolan, skolan va seeeg!o:  men det är den ju alltid;))  men iaf efter skolan så drig jag å lliinda upp på stan å träffa hennes söta kusin moa(a) sen så gjorde vvi massa på stan åsen efter dä så åkte vi te moa å lindas dans , men när vi kom dit så vare inget så då åkte moa hem te sig å jag å linda hem te mej för hon skulle slagga hos mej:) å när vi kom hem åt vi , sen så tog vi upp min hamster hahahah å då fick den epilepsi anfall å dåe vart jag rädd hähäh ;$$  men skitsamma efter det så kolla vi på andra avenyn!:) mkt bra(A) åsen så kolla vi på tv hela tin bara haha , men asså nu orkar jag inte berätta mer om igår haha;)))

idag: först så vakna jag å linda vid sju typ fast vi ställde klockan på 6 för att vi skulle hinna fixa oss , men ah! sen ssså gjorde vi iordning oss snabbt å sen drog vi te rostaskolan för vi skulle spela fairplay cup , haha men jag skulle inte vva mä å spela jag äe föör feg haha;)) men whatever...?  hihi å vi vann mot 6 c å b :D för bra asså (a) haha å efter allt va klart så gick vi tbx till skolan igen :( å hade rast i typ 3 timmar haha föör skönt!:D åsen efter rasten åt vi ,sen hade vi idrott eller va man säger? ;$$  haha iaf jag ramla i trappen å stuka handen hahah mobba inte bara för att jag äe klantig?:o men skitsamma?:)  vi sluta halv fyra idag jajemen roligt vva?-.-  men imorrn har vi sovmorgon iallafall å det äe fettt mä skönt!:d  men nu äre såhär att jag inte orkar blogga nnå mer för jag har ont i handen!:( men jag bloggar meera sen tror jag , men nu ska jag plugga-.-  så ni får hare så  bra !:) puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0