dumma blogg, säger jag bara!

GODMORGON BLOGGEN!

om ni undrar vrf jag inte bloggade igår så vare för att jag inte kunde logga in på min blogg å då vart jag jäävligt förbannad! dumma blogg säger jag bara! menmen....igår var jag på hindersmässan med pappi syster bror å cissi det va nice men inte lika nice när det var så kallt, haha hoppas ingen såg mig?;) för jag såg ut som en eskimå eller hur det stavas? jag köppte inget tttyp eller jag köppte en sånn där rem som smakade  tuggumi haha den har jag inte ätit upp än;) men efter det så åkte vi hem åt;) sen så gjorde vi inget mer! å jag har blivit förkyld:(((( jag hatar det! kanske jag blev det för att jag frrös så mkt igår? vem vet...? ;) så jag får väl droga halstabbletter åsånt dära!:) fast jag drar nog te skolan imorrn för jag orkar nt va hemma;)) jusst nu sitter jag å lyssnar på "mellony-nu är sommaren här" den ä aaaaas bra alla borde lyssna tkr jag(a) men nu ska jag dra å fixa mej lite , så ni får ha det JÄTTE BRA!:D  puss!;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0