Draft: Jan. 23, 2010

hejsan bloggen!
lördag idag jajemen vi gillart(y'  idag har jag inte gjort mkt faktis vaknade tidigt idag haha vid 11 ;) då gick jag upp å åt frukost å massa grejs , sen så satt jag å kolla tv haha det fanns nt så mycket å kolla på sen så hittade jag mr bean på femman haha ,så satt å kolla på det ett tag ganska roligt :$ sen nu så satt jag på datan (: jag skulle faktist ha vart med petra idag men sen gick det inte:( för vi skulle göra ngt som blev inställt nyss -.- men nu så äre endå försent att träffa petra för hon skulle på bio nu vid fem! :(  men vi ska träffas imorrn!:D tummen upp för det! (a) vet ni att jag skulle ha ridit idag så min mobil ringde vid halv sju , men då orkade nt jag gå upp , men petra skulle iaf rida! :) men jag hade faktis ont i huvet också! :(  nt bra nt bra!! men skitsamma nästa lördag blire ridning iaf!:D
och det hammna också i eran careboxx (:  men ikv  så ska jag kolla på nån skräck som va på 6:an tror jag men iaf den börjar halv tolv,å senare tror jag att jag å mormor å min syrra ska gå å käka ngnstans :) för vi är hungriga haha , åå jag sitter å lyssnar på den sjukt braiga låten : tik tok med ke$ha elr hur det stavas?:$  men nii kan ju ta å lyssna på den!:D   men ni får hare bra ! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0