dagen! ((:

God eftermiddag;)

Idag gick jag upp vid sju ist för 7 haha , jag orkade inte gå upp sååå tidigt;) men iallafall då gick jag upp vid sju å tog på mej kläder sen fixa jag mej och bråka med min syrra som vanligt!(: ehm sen så gick jag te skolan , det är så jäkla KALLT! jag hatar verkligen vinter , å jag längtar till sommaren , sommaren 10 kommer bli bäst med älsklingarna!:D aja skolan var roligare än vanligt allså inte lektionerna eller jo för jag låssades gråta så att jag fick skrattanfall hahha:D å jag verkligen ÄLSKAR våra musiklektioner med peppe(a) vi körde ngn sånglek haha , men iaf då sjung kristoffer nån låt hahahhaha  å jag höll på å skratta ihjäl mig!;$$ haha han rör sig så roligt;) HAHA å william är äcklig , å erik taffsar på mig hela tin! o:  usch han är vidrig!!! men iallafall jag blir äcklad attt bara tänka på dom! hahahaha suckers jag sluta mkt tidigare än er! för jag skulle te sjukhuset;) det va väl lite sådär där!;//  men iaf efter det gick jag å mamma upp på stan å jag fick en tröja å ett par tights tack mammi, nt så mkt direkt men det kosta sammanlagt 600 ;$$ så tack!:D å jag kom nyss hem så nu sitter jag å lyssnar på musik som vanligt (y' men jag bloggar meer senare!:D så hare fett med bra alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0