ursäkta för dålig uppdatering...

hejsan bloggen!

jag får ursäkta mig så mycket för dålig uppdatering. Jag har helt och hållet inte hunnit.Men whatever nu är jag ju tillbaka;) igår hade jag värsta bästa kvällen med petra felle å linda :) det va as kul:) haha vi sminka oss as oseriösa till värsta fjortisarna;) å gick te rostaskolans disco men vi kom nt in;) men det gör inge haha;) men iaf efter det gick petra å felle hem vid typ 10?:) åsen efter petra å felle hade dratt hem så gick jag å linda å hyrde två skräckfilmer på maxim eller filmkedjan hette det visst!;) but who cares...? aja efter det så gick vi hem te mig å kolla på filmen eller vi kolla bah på halva för den va för läskig!;) sen gjorde vi massa sen gick vi å la oss. Sen idag så vakna jag å linda vid tolv å typ en timma efter åkte linda hem . Å då la jag mig på soffan å kolla tv;) sen vid sex så gick jag hem te petra å felle va med hahah omg för kul GUD:D haha;) ja petra å felle fattar vad jag menar med GUD iaf;) aja sen gick jag å felle hem vid tio typ :) å då när jag kom hem så åt jag tacos haha lite sent å äta kanske menmen... :) efter det så har jag bara kollat tv , å nu nyss så kolla jag precis klart på " a double shot at love " det va llika bra som vanligt. Imorgon ska jag va med petra å felle igen! (a) men nu ska jag chatta lite å kolla lite mer tv , så ni får ha det så bra! (L)





hehe hittade en typ två månaders gammal bild;) asså den är oseriös om ni ville veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0