ojojojojoj dålig uppdatering men jag har ju en anledning till det...

hejsan bloggen!:)

ojojojojojoj det var längesen... jag har inte haft min data på ett tag!:( men whatever nu är jag tillbax iaf! idag vaknade jag vid typ 10:20 å då gick jag upp å åt frukost , åsen gick jag till mitt rum å satt mig vid datan men då tänkte jag inte på att blogga! aja sen så fixade jag mig åsen så åkte jag mamma å hennes kille å handlade på willys-.- inte så kul menmen... sen så när jag kom hem så åt vi sen så kom petra till mig å vi  hade kul men vi gjorde inte så mycket men man kan väl ha kul för det...? ellerhur!? men skitsamma hon gick hem vid typ sju , ådå så städade jag mitt rum lite...:) ovanligt av mig att göra det utan att ngn tvingar mig , men jag orkade inte ha stökigt rum  åsen så satte jag mig å kollade på melodifestivalen . Och nu sitter jag och kollar på det , elin lanto var vääldigt bra tyckte jag! men nu så ska jag kolla mera så ni får ha det så bra så bloggar jag mera senare puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0