med petra å felle(a)

hejsan bloggen!((:

förlåt att jag inte hann blogga igår kväll men som ni vet så dampar miin data gaanska mkt;) men nu sitter jag med petra å felle och vi kollar kissies blogg åsånt!:) haha ååh vvi ä lite tjocka så vi gick te lidl förut å köppte våra ÄLSKADE CITRON MUFFINS!:D men åååååååh jag har damp...hah om ni vville veta det så fick ni veta det nue!:D å jag sitter å rapar å blåser på petra haha för nniice!(a) men nu äre så att felle sitter å läser på innehållet av muffinsarna å det va mandel i och det råkar jag visst vara allergisk mot haha;) menmen....så farligt är ddet ju nt;)) men nu måste jag dra för vi ska gö ngt eller ja, jag å felle ska snart hem:(( men jag hoppas alla vi kan va imorrn igen iaf!:) men ni får hare så bra så lännge:) puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0