lördagsmorgon...

godmorgon/god förmiddag...?

ja haha vad ska man skriva egentligen? godmorgon eller godeftermiddag? haah ah whatever... nu så har jag typ alldelles nyss vaknat å nu så ska jag äta frukost med syster å pappa. idag så ska vvi åka nånstans å åka skridskor...:$  piinsamt menmen.... min lilla tre åriga brorsa tjatade på mig så ja , jag får väl ställa upp dåe;) asså gud så dåliga ni är på att kommentera... tummen ner på dä lixxx , asså ni får hålla med om att jag aldrig laddar upp bilder på mig själv ellerhur...? men asså det kommer snart , för jjag har hittat min sladd så jag kan ladda över bilderna från mobilen:D ganska nice faktist! men det kommer nog i veckan för att jag glömmde sladden hos mamma såklart... men assså jag ska göra en ny header också!:) har tröttnat på den jag har nu.Det ä ju typ gammla bilder på mig där. Men nu ska jag äta pappa tjatar att jag måste komma så ni får hare så bra så bloggar jag mera senare puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0