Hemma hos mammie ((:

hej igen.... :)

Jag kom hem till mamma för en timma sen typ:) å nu så sitter jag å kollar på tv å lyssnar på musik hihih;) haha jag måste ju säga att man hör ganska bra på tv:n när jag har musik på;) hahaha men whatever...? Usch jag är så täppt i näsan så det fiinns inte! jag hatar det...det äe nt så kul iallafall , men jag tror jag ska till skolan imorrn , för jag kommer så mkt efter , asså jag hatar skolan.Men vad ska man göra ? man måste jju:( igår satt jag å plugga matte i två timmar USCH säger jag bara! det var jätte jobbigt ,men nu har jag kommit ifatt i skolan igen:) men nu ska jag inte prata om det något mer:) Men hmmm....vad ska jag prata om? kan inte ni ge mig lite förslag på vad jag ska prata om...? för det kanske inte är så roligt för er å sitta å läsa mina dagar hela tiden! eller...? aja ge lite förslag tack:) men nu ska jag gå å dricka mitt te... mmm vad gott!:) men ni får ha det så bra , som vanligt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0