hemma efter en lång dag!

hejsan bloggen:)!

för en halvtimma sen kom jag hem efter en lååång dag...först så vaknade jag klockan 10:30 och då så gick jag upp och åt frukost sen så fixade jag mig lite och sen gick jag till min kusin där min syster va! hehe , åsen så typ satt dom å spelade krigs spel på playstation 3 , boooring...asså det va så tråkigt att jag sommnade i soffan haha whatever... sen efter ett tag så ringde mormor å undra om vi ville dra te lek o bus landet ådå sa vi ja,hehe sen så drog vi te lek o bus å va där te åtta hehe sen så kom vi hem vid halv nio typ! aja och nu så sitter jag i mitt rum å kollar på "efterlyst"  men nu så ska jag ta och kolla klart på "efterlyst" så bloggar jag mera sen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0