.

hhej sötisar(a)

jag blogga inte igår å i förrgår som ni kanske märkte...? aja idag så har jag inte vart i skolan för vi hade fairplay cup typ:) aja linda sov hos mig inatt , så att det blev typ lättare för henne att dra te idrottshuset där det va! hihi aja vi stallde klockan på halv sex haha men vi sommna om å vakna sju! aja då fixxa vi oss å en massa grejjs! aja sen tog vi 16 te konserthuset(a) å vi mötte emil på busseen om ni ville veta , aja sen så där så bytte vi till 12 åsså åkte vi te idrottshuset, aja sen va vi där å vi gick inte te final men nästan! aja sen så sluta vi vid ett å då åkte jag å linda upp på stan å drack chai latte , föör gott asså:$ aja sen så gjorde vi massa där , åsen så åkte jag hem åsen så efter jag hade vart hemma i typ 1 timma så kom farmor å hämta mig å min syrra för vi ska te pappa snart men aja nu så ska jag gö ngt , så ni får ha det bra, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0