wallander!

hejsan bloggen!

Hihi efter jag kom hem från m-berg så bloggade jag inte efter! men whatever nuså bloggar jag ju igen så ,men idag köppte jag inga uggs för det fanns inga kvar:(!.Felle följde inte med för hon orka inte! men aja , efter m-berg så åkte vi hem och åt å efter det så har jag inte gjort nånting! eller jag åkte hem te mamma vid sju iaf! och sen när jag kom hem så beställde jag å mamma pizza!:$ (tjockt) ? men vafan nångång borde man väl få äta pizza eller...? aja jag åt ändå inget typ jag tror ffaktist att jag ska börja banta!? men aja jusst nu så sitter jag å kollar på wallander , men nu är det tv4 nyheterna såklart!-.- jag hatar det! men skitsamma , nu så ska jag väl kolla på det såbloggar jag mera senare puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0