byta om / åka till ridningen :$ .

hej igen...

vill ni veta om jag tyckte om korvgrytan nu eller...? haha jag äter ju inte korv men det andra tyckte jag om , haha whatever!? nu så ska jag byta om till ridkläder och sen så ska jag åka till ridningen jag rider egentligen Gazzela men idag så skulle jag och emma byta så att hon rider gazzela och jag sputnick... haha å ni bryr er säkert inte men ändå!? haha aja nu måste jag byta om så att jag hinner , jag bloggar mera sen när jag kommer hem , puss<3

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Jag är med i en tävling om en dator och jag behöver verkligen din röst:) Röstar du på mig så har du även chansen att vinna ett handsmycke på min blogg också.



http://event.asus.se/goanywhereinstyle/competitions/outfit/0188

Tryck på länken och sedan på den rosa snäckan bara.



/Tack på förhand:) Maria

2010-02-26 @ 22:19:29
URL: http://marywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0